Tuesday, September 29, 2009

Cintailah Kekasihmu

Sabda Nabi SAW,"Cintailah kekasihmu sekadarnya saja, siapa tahu ia akan menjadi orang yang engkau benci. Bencilah musuhmu sekadarnya saja, siapa tahu ia akan menjadi orang yang kau cintai suatu hari"

10 comments:

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

Kadangkala kamu tidak menghargai insan yang mencintamu sepenuh hati hinggalah anda kehilangannya.

Ketika itu sesalan sudah tidak berguna lagi kerana perginya tidak mungkin akan kembali lagi.

-cD- said...

Cinta tegarkan hatiku
x mahu sesuatu merenggut engkau..

cececce.. bila nak karok lagi?

azizisamsudin said...

pujangga acu yani nie .. adoihh ... acu yani .. gg x sebut pun PERGI x KEMBALI .. ayoo .. tu macam mau PassAWAY saja !

so skrg .. kene bencilah musuhku sekadarnya sahaja .sapa tau ia jadi orang yang ku cintai..

BENCI ACU YANIE!!+ BENCI CD~!!

tapi biarkan aku MENCINTAI KEKASIHKU SAHAJA ............. kerana ............................................................................

azizisamsudin said...

x mo la cD .. x de orang ikut .... nak tuju lagu mase nyanyi x da sudi dengar.. kalau ade pun terpaksa ... now .. x mo paksa2.. xde kongkong.. lantak la ... nak suruh AZHARINA @acap nyanyi.. ELERGI SEPI ...

****BENCI ACU YANIE!! !!!!!

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

Zz cayang.....

jangan benci tukar jadi SAYANG ACU YANIE kang

opsss.....BENCI ZZ....

hahhahhaha

AAK - ada aku kesah....????

azizisamsudin said...

AKK?? ade aku kisahh ???

Acu Yanie .. azuan ali dah balik la dari ummrah !!

jgn hencap dirinye .. kesian ..

-cD- said...

Ala kalau tuju lagu pada yg x sudi apa pekdahnya? Baik poye2 hiburkan hati nurani... kata nak join geng gebu kan...

azizisamsudin said...

x kira .. nak suruh azharina@ACAP nyanyi lagu alergi sepi gakk ....

azizisamsudin said...

ehh .. gG diterima kah join geng gebu ?

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...
This comment has been removed by a blog administrator.