Friday, September 25, 2009

My 2nd day puasa 6

Tarikh : 25 Sept 2009
Masa : 11.05am ...belum sbyg jumaat lagi la...
Lokasi : Dalam bilik
Mood : MAMAI

Salam.
Hari nie gG cuti.yehh!! boleh la g merayap jalan-jalan jap lagi. Bestnye,dapt tido dengan lenenye.Tapi lenakah?? pukul 10 tadi dah ade call masukk.. ( zi x bangun lagi ke??,,katekau!) (...Jawabku .. gG cuti la ..) (ohh .. sory. jap lagi dah nak balik dah.. ) (jawabku ... OK.. hati2 bawa kereta .. jgn lupe buahtanganku hahahhaa) motiff??? nak masuk dalam blogg ..??? aku tgh mamai nie .. ahh ...!!

Alhamdulillah.
Semalam dah dapat tunaikan puase 6 untuk hari ke2.Mase bebuke semalam terasa amat meriah sbb aku ditemani FAFA bebuke sekali. Yang lain pun teman jugakk.Tapi dorang duk tgu aku ngan fafa bebuke dulu la ..... gamba? jap ekk ! later la .. hari nie ?? cuti .. so jumaat, sabtu,ahad .. pun cuti la ...



(masak banyak2, tapi 2 orang je ke makan ??? heii,,ingat hantu raye ke aku nie?? )

(kak Anum datang menyerang .. (gG, akak gatah lauk je ekk ?? MOTIFF?? meh la joinn!)


( thumb up tau .. ko saje nak ambik hati aku kan nory .. SUDAH!! mai sini ..) x best makan sengsorang..

(ape2 pun bagi aku ambik gamba sendiri dulu! kau ade???) hahahaha....

(pic nie gG suke .. KIKIN @shikin ..marah, sambil pegang pinggan+g tempat kene curikk ... )

(bread and butter pudding) nyaammmm!! + vanilla sauce.... gemuk la gG balikk ..!!

(AKHIR SEKALI .. SELAMAT HARI LAHIR KAK LINDA .. SEMOGA PANJANG UMUR DAN MURAH REZEKI )

(gamba dari kanan- gG. liliez, zeti,kak ina, nory, kikin .. dan bawah sekali LINDA ... nanti mase party birthday gGbuat BBpuding ya... )

No comments: