Saturday, March 6, 2010

GG nak jadi budak balik boleh x?

Salam ..

This week banyak keje overnight .. so ade la masa sikit nak update blog nie ..
dah xde keje !! hahaha.. matila ! kalau bos bukak blog nie .. sory MR RazeeSalleh ..LARIKK!!!!

emmm..
rindu sangat time jadi budak-dolo2 ..
x leh terkata mcm mane jadi zaman budak-budak dulu, maklumlah anak bongsu selama 12 tahun ... tibe2 ade lak adik :D rezeki .. tapi aku tetap manje ngan mak abah .



time nie kat Langkawi.. umo ..7 tahun ... cikeding sgt ...




muke sebelum kene sunat.. ( cuti pertengahan tahun .. bulan 5 ..) ingat lagi:D 1992




time ni darjah 5. ngan abang sulung .. comel x ??? mcm kucing.. hahahahhaa...



matila.. sken gamba pun x pandai .. LARIKK!!!!



time nie dah belaja dah, awal 20an .. hahahhaa...



dan ni lah .. aku sekarang berumur 25 tahun .. ahh .. GEMOKK!!!! kembalikan zaman kurusku balik ..



huhuhuhu..

biarkan aku tersenyum . walaupun hanya TUHAN saja yang tahu .. betapa RINDUNYA aku ngan dia.. kadang2 untuk membenci seseorang .. kite kene ingat perkara yang buruk sahaja yang dia pernah lakukan .. melukakan .. menghancurkan .... sampai aku keluarkan perkataan .. cukuplah dah bunuh ,, dah mati cinta nie pun .. tapi aku rayu .. tolong la kapankan dan kuburkan ... jgn siksa aku !!!!!
mungkin terlalu EMOSI ..tu silap aku .. dah aku pun bukan malaikat ..x lari dari buat salah . tah la .. AKU PUN XTAU ..


Ya ALLAH
Doa yang berterusan sahaja aku panjatkan supaya aku lebih kuat dan terima seadaanya kenyataan nie . sekejap je dah bulan 3 .. mase betul2 cepat je berlalu .. BANGUN AZIZI !!!!!

3 comments:

Boy said...

nak jadi jadi budak balik kena sunat lagi sekali nanti hehe

mr.rafiqi mohammad said...

gg masa yg dh berlalu xkan kembali..terkadang byk benda yg kita miss suatu masa dulu...tp masa yg berlalu xkan berpatah kembali..semua tu tggl memori2 saja

ezam said...

kire untung lah masa budak dulu pernah merasa kurus....


den dari dulu sampai skrg tetap mok.mok.....