Monday, October 5, 2009

my 3rd day puasa 6

Tarikh : 06 Oct 2009
Masa : 0001 am .....
Lokasi : Dalam bilik
Mood : MAMAI

Alhamdulillah ....
dh selesai pun untuk kali ke 3
x mau cite ape2 ,, sbb cite byk2 pun bkn ade yang bace .. hahahaha... AAK(translate sendiri ) tgk gamba sudahh ....

the olive . HARTAMAS ., mai ramai2 ...

ain yang makin comeiii

bos yg sgt2 baikk ...muahh !

LAST POSE ..untuk semalam... (ape yang gG leh katekan ..Sahabatmu suka kepadamu,tetapi tidaklah tiap-tiap orang yang suka kepadamu itu sahabatmu. )
tq .. nie gamba semalam .. keluar ngan skendel baruku !! dahh jgn komen .. nanti orang tau la ...btw .. tq sbb sudi luangkan mase . nanti kite keluar lagi ok.
--------------------------------------------------------------------
Lokasi : chek sendiri ,, than korang tau la ..
tetamu : cari sendiri ,, ape yang aku leh bg tau .. skendel yang lain pulak ..
bile : bukak puase tadi ..




(makanan berbuka puase tadi) nyumm ! nikmat sgt bile ade orag belanje .. rase diri begitu berharga ! ...

(dimanakah dia ??? ) ishh .. ahh ..ade pun kat situ ,...! carikla ..

Kata-kata hikmat hari ini -

Apabila engakau ingin mengambil seseorang menjadi teman,maka buatlah dia dia supaya marah kemudian suruh orang bertanya kepadanya tentang dirimu dan rahsiamu.Sekiranya ia mengatakan yang baik dan menyembunyikan rahsiamu,maka ambillah dia menjadai sahabat. bukan menyatakan KEBURUKANMU DENGAN ORANG YANG BARU DIKENALI ..

(ratu yang bakal melonjak dlam arena penerbangan )

(Kalau tuhan tidak menjadikan perhambaan dan perbudakan,tentu tidak akan timbul keinginan hendak mengejar kemerdekaan.Memang kalau taida kesakitan,orang tidak mempunyai keinginan untuk mengejar kesenangan.Oleh itu tidak keterlaluan jika dikatakan bahawa sakit dan pedih adalah tangga menuju kejayaan. (Hamka)

7 comments:

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

bila nak kuar dengan skandal Putrajaya?

hehehe

-cD- said...

ermm pic BnW tu meletop arrr,, see sinar kebahagian dah terpancar kan.. hahahaha.

azizisamsudin said...

japp .. skendel putrajaya....
JAP..

bukak buku jap ...( sambil selak buku 555)

putrajaya ... ade lebih daripada 20 orang ... .
acu yanie ... orang yang .... ke.......... (KIV DULU acu yanie leh x ? ) hahahahaha.....

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...
This comment has been removed by the author.
♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

KIV...???







majuk **

azizisamsudin said...

cD - sinar kebahagian dah terpancar kan??? mcm mane cD bleh nampak? bahaye nie ....ini serius !

gg x leh tulis n komen lebih2 . nanti zizi lak dituduh TIDAK IKHLAS....

sinar kebahagian bukan dari raut wajah.(baik minum pati inershine )Tapi dari hati yang ikhlas .. sekurang2nya .. kita x menipu dengan diri kita sendiri.ZALIM namenye .. x meletakkan sesuatu pada tempatnye ....

Ape zi leh kate .. biarkanlah, ikhlaskanlah ,,bersabarlah . semua akan berjalan ngan lancar ...

azizisamsudin said...

KIV pun marahka ???
ok la tu .. dari kene buang ....
KIV pun ok ape ..





nak merajukk ?? gg x de perasaan nak pujukk ... nak merajuk .. pegi la ... AAK... hahahaha...

acu dah makan ?? jomm ...