Monday, October 5, 2009

Suara Kekasih


Tarikh : 5/10/2009
Masa : 0100 a.m
Tempat : Dalam bilik
tgk tv2 cite suara kekasih...


Suara Kekasih
Percintaan terhalang di antara penyanyi Ayu (Ogy) dgn Taufiq (Azmil) anak hartawan. Taufiq terpikat dgnya lalu ingin memperisterikannya tetapi tidak direstui oleh ibu Taufiq


-kau kelelihatan lebih kurus ayu ..
-rasenye banyak rancangan masa lalu yang rosak ye fik ..
-aku tidak bahagia ayu ..aku sangat menderita ..kau harus membuatkan hidupmu bahagia taufik..
-jangan kau berbohong hanya mencapai 1 tujuan ..aku bukan budak kecil yang kau harus kau bohongi seperti itu ...
- ya mula2 memang begitu . tapi lama2 mungkin boleh berubah ..
-aku x kan berubah ayu .jgn hilangkan kepercayaanmu kepadaku . Aku yang kemarin dan semalam dan akan datang . dunia dan isinya x kan pernah kekal taufik . ape yang berwarna putih akan berubah akan menjadi warna lain .
-aku bukan datang ke sini untuk menyambung sesuatu yang sudah patah ..
-dengar taufik . kita adalah orang2 dewasa. kita harus bertindak dewasa pula dalam menghadapi persoalan . aku harap . ini pertemuan terakhir untuk kita berdua . sbb sebagai manusia . kita tak luput dari membuat kesilapan ..
-kite boleh melakukan yang keliru jika kita sering bertemu fik ..
-tapi aku tak boleh hidup tanpa kau ..kau mesti berusaha fik. dah tentu kau boleh
-berjanjilah fik bahawa kau x kan menemui aku lagi ..
-esok bila ayam berkokok . kita berpisah untuk selamanya .
-tinggalkan kenangan manis dalam diriku fik ..
-kite lihat matahari terbit di ufuk timur.mudah2han kehidupan kita akan bersinar seperti itu . Kemudian kita mengikut jalan kita masing2.
-hari ini kita berpisah , tapi cinta kita akan tetap bersatu ,
-aku bahagia kerna menyintai mu dan aku lebih bahagia kerana kau menyintaiku ...

tq abang a**** dengan foto2 mu ini ( matila .. copy pase dari fb katenye ) kirim salam pada kakek mu itu..

6 comments:

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

kita adalah orang2 dewasa. kita harus bertindak dewasa pula dalam menghadapi persoalan .


>> skrip yg mantap.....

azizisamsudin said...

alo .. i hafal ok !
skrip tu bukan dibuat2 .. ahhh!!!
sebenarnye byk lagi nak letak ...

cthnye ..
ayu ingin menjadi penyanyi yang sungguh fofular di MALAYSIA.. nak tunjukkan kat semua orang yang ayu boleh berjaya .. terutama kat mak taufik .. hahaha.. konfiden tau .. !

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

nak sambung komen..

" Ayu tak nak wat blog ker? mesti Ayu lagi fofular..."

hehehehehe.....

Deqrum Laiel said...

apekah maksud yg tersirat di sebalik cerite ini ye...hehehe...something je...(",)

azizisamsudin said...

deqrum .
x de yang tersirat .. semua dah tersurat ... other u want to take it .. or leave it ....cukup ...

dalam cite yang tersirat di siarkan .. tuhan sentiasa menguji ummatnya .. itu menunjukkan ... DIA masih sayangkan ummatnya ...

akal fikiran, kasih sayang, dan pengorbanan diberikan kepada manusia ... just go with the flow .. Inshaallah ... semua akan berjalan ngan lancar ..

ALFAF said...

akhirnya ko tonton juga cerita nie yer dik non...
ha ha ha... very the cliche cerita tu ngan kejadian sebenar...
berikan kebahagiaan...sehingga matahari terbit.. lepas tu.. kita berpisah selamanya..

p/s: pic tu..kena bagi royalti yerr...