Sunday, October 4, 2009

Pagi Yang Indah ...

Salam ...

Tarikh : 4/10/2009
Masa : 8 a.m
Tempat : Regional Lounge KLIA

Ngantok sangat-sangat pagi nie . Tapi yang bestnye, cantiknye langit kat kawasan sini. Akibat terlalu bz semalam. Sehingga lewat datang masuk keje. MATILA. Lawat katenye.10 min je la.But still lewatkan. Ape la nak jadi nie gG.

keBZan yang terlampau mengatasi segalanya, nak bukak laptop pun dah jarang , aku ditemani ngan BABY merayap disegala pelusuk. tembak je ape yang cantikk ..( camere aku la ...!)

Mood pagi nie .. SO,, SO,, la ..
Tadi lepas sbyg subuh, g salam ngan mak sebelum g keje.. dah mak tanyekan soalan cepu mas.

1. Kenapa ko nie mcm X happy jer?? uhh ... susah nak jawab tu .. terus aku tersenyum, 'ishh mak nie , biase je la' . Bidas mak kat aku balik .. 'Dah la. Jgn nak tipu mak, mak yang lahirkan ko' Aku tenung mata mak aku yang tgh bertelekung baru abis sbyg subuh ... aku lak yang jadi sayu ...
gG dah lambat nie .. terus kusalam dan ku cium pipi2 dahi n dagu mak ... babah ade kat surau.LARIKKKKK!!!duk lame2 kang sampai esok x abis bebual ngan mak aku kang...

2. Bile ko nak pindah gG? lahhhhhhh .. sempat lagi org tua ni nak ajak borakk ... (tengok muke mak) aku tau ape perasaan orang tua aku .Dah lame ko x bawak mak jenjalan tgk BB malam minggu ... Lepas tu makan kat chop and stik KG baru ..( LAHH!! lagi la sayu hati aku... ) selalunye.. aku la tempat mak aku luahkan perasaan.. samapi hal laki bini pun mau cita kat aku !! uhh !! aku pun kene paham la sikit ..proses penuaan (menepos) so aku dengar je la .. layankan jerr! time mood dia ok .. ok la ...
tapi time dia meroyan ( orang x besalah pun kene MARAH ngan makcik ETOn ) padahal hal kecik jer .. uhhhhhhhhhhhhhhhh!

hari nie ade 4 ke 5 bijik rumah kene jengokk !! dorang buat open house .. tgk la .. karang kalau x letih .. merayap la .. !

- tgk flght byk2 pagi nie .. mcm nak terbang je ..-

P/s -- malam karang kite keluar makan ekk !

No comments: