Sunday, November 15, 2009

rumah ku di Semenyih ...






alhamdulillah .. umurku yang dah meningkat nie .. aku perlukan sebuah tempat untuk berteduh .. lebih kurang 3 tahun lepas .

dah hampir dua tahun tinggalkan rumah nie x berpenghuni .. sebelum nie memang duk kat sana (sbb keje kat starbuck metropoint kajang) lepas tu dapat offer keje MAS ..

terbiarlah lama rumah x berpenghuni ..

2 3 bulan sekali baru balik sapu .. mop.. ambik bil air api ..

nak citekan ttg rumah nie .. Ya Allah .. punyelah susah mase 1 time duduk sana ..seingat aku aku orang 1st yang duk taman tu ..
x de air .. x de elektrik .. tapi alhamdulillah .. makin lama makin ok .. :)

(BANYAK KENANGAN AKU KAT RUMAH NIE)

dah la .... cite best2 lak ..

alang2 rumah tu x berpenghuni .. ape kate kite sewekan jer.. (kate mak aku)
aku terus x pk panjang .. JADIKK ... UNTUK APE AKU SAYANGKAN RUMAHNIE?? IA HANYA KENANGAN .. KALAU ADE SAPE NAK BELI PUN BOLEH .. :D

TANGAN DAH GATAL NIE ..lame x pegang duit .. ashik naik HONDA je .. nak gak naik kete.. ( honda ex5 ) hahahahhaa....

10 comments:

ALFAF said...

He he he... Jangan lupa abg nyer percent yer...
Sanggup nie.. pergi Semenyih walaupun nak exam...
1st duit sewa...kena belanja..yey yey...

shahrul said...

better sewakn umah kt org...income bln2 leh byr duit kete...xpon blnjer aku mkn tiap2 bln...lg murah rjeki ko nnti klau wt mnde tu...muahahahaha

azizisamsudin said...

abang alfaf,
inshaallah .. ade rezeki x kemana tu ...

:D

azizisamsudin said...

arul ..

aku x mampu mcm ko beli swiff ....


tunggu la .. ade rezeki ..ade la tu

x yah naik honda aku lagi ... :D,

that girl!! said...

jiji..tlg carikan uma utk aku..aku nk beli..bkn uma baru pun xpe..

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

kalau wat ektibiti makan2 kat semenyih best gak kan abg alfaf...

buat ala2 BBQ...kekkekekke

azizisamsudin said...

eton .. ko cari la area damansara .. banyak la .. bawah 100k

ko kan lebih dari mampu .. lainla aku dibawah paras kemiskinan nie ..

azizisamsudin said...

acu yanie .. rumah semenyih tu x de ape2 .. hanya tinggal kenangan jer .. dah nak sewa dah pun ..

nak makan2 kite buat kat rumah abang alfaf la .. dia nak beli rumah ( BESAR PUNYA )> mcm iklan megi asam laksa .. hahahha

:D

azizisamsudin said...

acu yanie .. rumah semenyih tu x de ape2 .. hanya tinggal kenangan jer .. dah nak sewa dah pun ..

nak makan2 kite buat kat rumah abang alfaf la .. dia nak beli rumah ( BESAR PUNYA )> mcm iklan megi asam laksa .. hahahha

:D

shahrul said...

GG dulu mmg la aku mmpu...klau dr dulu aku keje krajaan aku ase mmg aku xmrase la nk pkai kete tu...hmmmmmmmmmmmmmmmm